Преди няколко дни Newtrend.bg публикуваха статия за това, че 2014г се очертава като годината на WiFi маркетинга.
Статистиките показват, че през 2013г мобилният интернет трафик е нарастнал 12 пъти спрямо потреблението му през 2000г., а по данни на eConsultancy, до 2020г. потреблението на WiFI няма да спре. Тенденцията е обвързана с нарастващото потребление на мобилни „интелигентни“ джаджи – мобилни телефони, таблети, лаптопи, умни часовници и очила.
Компании като Google, Microsoft и eBay вече спонсорират безжични интернет мрежи, за да ги използват като маркетинг канал.
Още през 2010г. Google спонсорират безплатен WiFi достъп на клиентите на Virgin America, eBay спонсорират безплатен WiFi достъп по време на 250 полета на Delta Airlines в седмицата на “Деня на благодарността” , за да бъдат пренасочвани потребителите към заглавната страница на eBay и да купят подарък на близките си. Microsoft спонсорира безплатни WiFi точки в различни краища на света, насърчавайки потребителите да ползват търсачката им Bing.
WiFi маркетингът позволява на бизнеса да поднесе своето рекламно послание на клиентите си по най-интуитивния и близък до тяхното ежедневие начин, а това неминуемо резултира в повишени продажби при минимални инвестиции на средства. Net365.mobi е единствената компания в България, която предлага инструмент за изпълнение на WiFi маркетинг кампании. За повече информация и контакти, пишете на info@net365.mobi.