Как да се справим с отрицателна обратна връзка на фирмата
Пицата е вкусно, гостът е било връчено бързо и услугата е изключителен? Можете да очакваме с нетърпение да сторят това истинска възхвала на вашите клиенти, гости или пациенти. Но не всички отзиви са положителни. И лоши отзиви имат своето място, но може да се разпространява бързо увреждат репутацията си и да предизвика така наречената Shitstorm в най-лошия случай в интернет.
Така, че да не се стигне до това, е важно да се справят по правилния начин с отрицателна обратна връзка с клиентите. Никой не е съвършен – и това се отнася и за компании. Ще ви покажем как можете да подобрите лоялността на клиентите с ниски оценки в края дори.
5 съвета за работа с отрицателни отзиви онлайн
Реагират бързо никой не обича да бъде критикуван, но трябва да се действа своевременно при лош рейтинг. За да покажете на клиентите си, които всъщност четат обратна връзка и да вземат това присърце също. Останете спокойни и не позволявайте да бъдете провокирани от неприятни или дори субективни коментари.
Учтиво и уверено да отговорим дори отрицателни отзиви не са оправдани, винаги трябва да се запази хладнокръвие. Отговор автентичен и индивидуално, но и уверени, и най-вече учтив. Не позволявайте на един от безпочвени дискусии и кавги. Да не забравяме, че искрено извинение често може да направи чудеса.
Проблеми вземат на сериозно лош преглед, като възможност за самоанализ: Може би правото на клиента и има наистина нужда от подобрение. Възползвайте се от критиката да се мисли за възможни подобрения. Дори ако обратната връзка не е оправдано, по-добре е да покаже състрадание и разбиране, отколкото да се включат в дискусия.
Решения anbietenIst проблемът с извинение не изчиства от света, трябва да се осигури пряка Lösungsverschläge. Те предлагат разочарованите клиенти като алтернативен възможности за контакт. За да видите този, който ви индивидуални клиенти са важни за себе си, от друга страна, желанието да разследва причините за критиката.
Отзиви löschenSie никога няма да бъде в състояние да се угоди на всички! Изтриване на обратна връзка с клиентите не само защото то е отрицателно – това не е автентична и най-вече не реши проблема. Конструктивна критика е винаги добре дошъл. Когато става въпрос, обаче, е спам или дори обидни забележки, тогава изтрийте отзиви на клиенти е оправдано.
Лошите отзиви не са края на света – само решаващ фактор е как да се справя! Възползвайте се от критиката да се свържете с клиенти в контакт (но също така удовлетворен разочарован) с, но и като възможност за възможни подобрения.
И още един съвет: Насърчаване щастлив обратна връзка с потребителите, тъй като най-добрия антидот на негативна критика е просто мнозинство от положителни отзиви.